Inga nya läsare, tack!

Jag vill inte ha nya läsare. Jag vill ha mina gamla som följt mig ända sedan starten 2005. Ni förstår mig, ni känner mig. Ni vet att det inte går att ta mig på allvar. Åtminstone inte i cyberspace. I verkligheten är jag kanske en aning laidback men här på internet får jag utlopp för mina generaliseringar, fördomar, drömmar, tankar och ideér. Och allt är bara på låtsas men många av er nya läsare kanske inte förstår skillnaden mellan verklighet och fantasi. Det är jäkligt svårt att veta om någon skojar eller inte i textform men jag hoppas ändå att jag förklarar ett och annat i det här inlägget.

Min blogg riktas till främst flickor, tjejer, kvinnor mellan 15 och 39 år. Ni andra får hänga med också men jag tror inte för ett ögonblick att vi har något gemensamt. Därför kan ni bespara er puckokommentarer utan signatur. I don´t need that crap. Om ni vill kritisera mig, varsågod, men våga åtminstone stå för vem du är. Jag står för mina åsikter, som ibland är lite speciella jag vet, men det är mycket tuffare än någon som gömmer sig bakom ett fejkat alias.

Därför kommer ENBART kommentarer med namn och mailadress och/eller bloggadress godkännas hädanefter. Mailadresserna kommer dock enbart visas för mig och ingen annan. Detta för att jag ska undvika negativa påhopp på mig som person. Jag är inte gjord av sten, jag kan också bli ledsen och just nu är jag ännu mer labil än tidigare. Däremot är det fritt fram att kritisera mitt sätt att skriva eller mina ibland mycket politiskt inkorrekta inlägg. Men så fort ni börjar komma med personangrepp så lösenordsskyddar jag bloggen. Comprende?



Kommentarer
Postat av: Liza

Go girl!

Postat av: Emma Larsson Westermark

Jag har varit med länge, är dock inte säker på att jag varit med ända sedan 2005..... Är jag godkänd som läsare ändå?

2009-02-18 @ 19:43:14
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har inte alls följt dig länge, men jag gillar det jag läser (: du skriver på ett sätt som gör mig grön av avund (eftersom jag själv är helt invalid på att skriva). Så därför vill jag för allt i livet att du inte lösenordsskyddar bloggen.



Ta aldrig åt dig av anonyma kommentarer hjärtat, de personer som kritiserar dig på ett negativt sätt med personliga påhopp har du inget ansikte på & det som inte har något ansikte finns inte.. inte egentligen.



Ta hand om dig och meddela mig hemskt gärna ifall om du väljer att lösenordsskydda bloggen :)

2009-02-18 @ 21:48:08
Postat av: Angelica Lindvall

Emma Larsson Westermark: Klart du är. :)

2009-02-18 @ 22:38:13
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Anna: Tack, snälla du. :)

2009-02-18 @ 22:38:49
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Gumman!

Helt rätt, man skall ha så mycket kurage att man kan stå för sina inlägg och åsikter med sitt namn.

Jag faller väl för ålderssträcket förstås, men jag får väl ta den smällen då.

Kram

Mormor

2009-02-19 @ 10:35:13
Postat av: Angelica Lindvall

Mormor: Hehe, vi har ju saker gemensamt trots att du är några år äldre.. bland annat gillar vi båda att gympa och dricka vin och äta gott. :P

2009-02-19 @ 10:57:00
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Fredskronk

Hoppas det är ok att fortsätta heta Fredskronk. Förstår att du tar till dessa åtgärder. Själv så modererar jag ju alla kommentarer som kommer in till min blogg såvida de inte är "betrodda".

2009-02-19 @ 11:14:39
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Moster

Hejsan Gumman!

Jaha, jag säger som din mormor där föll man på ålderssträcket. Men du vet att jag gillar det mesta som du skriver om.Stora kramen till dig!//Moster<3<3<3

2009-02-19 @ 15:15:07
Postat av: Alexzandra

Det kanske är det dem vill, att du ska stänga ner bloggen/lösenordsskydda den. Å därav kommer de säkert skriva mer elaka kommentarer. Jag raderade precis än töntig kommentar jag fick. Men nu ångrar jag att jag raderade den och inga gav svar på tal istället. De där iq-befriade kommenterande jävlarna fattar ju inte att de gör bort sig själva.

2009-02-19 @ 20:44:16
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Helt rätt, man ska absolut inte ta påhopp!

Jag gillar din blogg starkt, har dock inte hängt med ända sen 2005 men läser i stort sett varenda dag..



Hoppas jag är en godkänd läsare.

Kram

2009-02-20 @ 17:21:06
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback