Byline

I går tog jag en ny byline. Sånt är alltid lika jobbigt. På min blogg kan jag lägga ut vilka bilder jag vill på mig själv och därmed välja ut den minst fula. Men när en fotograf tar kort har jag inget val än att låtsas att "ehm, jo, det var väl ett fint kort" när jag i själva verket ser ut som en överkörd igelkott.

Som tur är så kommer kortet bara vara med en gång i veckan . Jag och några kollegor ska agera tevetipsare. I dag var det premiär på nöjessidan. Det står att jag gillar science fiction och dokumentärer. Jag som trodde att jag avskydde science fiction men det är skönt att tidningen tänker åt mig.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Science fiction hehe, är jag tvungen o se på Star Warz med dig framöver? :D Fan vad skoj att du ska börja skriva där!!! Behövs lite förnyelse på den sidan ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Ja, fy fan, vad trist! Jag älskar ju maffiafilmer, ska be dom ändra det. Japp, första tevetipset var med i dag och sen krönika var sjätte vecka. Men nya bylinebilden kommer till nästa vecka. :)

2009-02-05 @ 22:10:04
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback