Byhåla i centrum

Jag chockade min styvfar häromdagen. Jag försvarade mitt val av arbetsort med att Mockfjärd ligger nära till allt. Vilket såklart inte är sant. Mockfjärd ligger verkligen bakom arslet. Bäsna ligger 15 kilometer från Borlänge och 7 kilometer från Djurås. Mockfjärd, tegelbrukshålan som luktar virke och skogsmulle, har 33 kilometer till Borlänge och en mil till Djurås. Så särskilt centralt är det inte men jag gillar Mockfjärd ändå. Ja, jag vet att det uttalandet kan leda till spöstraff i Bäsna men den risken är jag villig att ta.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Japp, spöad skall du bli! MOCKFJÄRD!!!?? Angelica skall du verkligen flytta dit? Du kommer få liggsår för det finns verkligen inget att göra där :P Hehe

Postat av: Angelica Lindvall

Antonia: Oroa dig inte, jag skulle aldrig flytta till Mockfjärd.

2009-02-11 @ 10:50:38
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget fel på mockfjärd heller.=)

2009-02-11 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback