Tjocksmock!

Nu börjar operation viktminskning 207. Ja, hur många gånger har jag inte skrivit att jag ska träna, bli smalare, bli starkare and so on. Men nu har jag en vettig anledning att träna (egentligen finns det bara vettiga anledningar) för om två månader är jag i Afrika och då måste jag vara i perfekt fysisk form.

Av alla dieter jag följt är det ingen som funkat bättre än den jag är uppväxt på. Mammas gräddsåser, potatis, kött och sallad. Husmanskost när den är som bäst. Det i kombination med mitt utformade power-walk-schema så kommer jag vara åtta kilo lättare om åtta veckor. Nu när jag har en power-walk-polare med lika dålig karaktär som jag själv så kanske det finns möjlighet till att lyckas! Vi ska helt enkelt peppa varandra till att bli riktigt deffade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback