Walk idiot walk

Jag känner mig som en idiot. Kom med något nytt säger ni då. Men jag måste verkligen bli bättre på språk. Det här är skandal. Fast jag kan ju tala svenska hyfsat i alla fall.

Nu ska jag gå en mil och sedan åka och köpa en fucking golvmopp som håller längre än två månader. Och efter det ska jag städa min lägenhet som inte sett en dammsugare på år och dar. Jag som kallas Bree van De Kamp av mina vänner. Hah. Ni skulle bara veta, egentligen är jag klantarslet Susan Mayer.

I kväll är det Desperate housewives och jag har en dejt med teven. Sweet!

Kommentarer
Postat av: Carro

Gå en mil skulle jag också behöva :P Duktig du är :D

Postat av: Angelica Lindvall

Carro: Gå i en och en halv timme så är du uppe i en mil, jag lovar. :)

2009-04-22 @ 13:37:56
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback