"Oh, my own Louis Vuitton..."

Jag har blivit lite av en märkestönt. Inte så mycket för kläder eftersom det är roligare att shoppa ofta och billiga kläder än få men dyra. Men däremot väskor, solglasögon och skor kan jag lägga extra mycket pengar på. Fast det finns en nackdel med dyra märkesgrejer. I början när jag köpte min Louis Vuitton-väska behandlade jag den som en skör porslinsprydnad men i dag ser den rentav skabbig ut. Den är svart på undersidan och jag har råkat göra två repor i canvasen. Det står väl inte på förrän jag placerar min feta röv på Ray ban-brillorna heller... bara 1400 spänn helt åt helvete.


Jag i mina stek-brillor sommaren 2008.

Kommentarer
Postat av: Emma Larsson Westermark

Du är så vacker! :)

2009-04-21 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback