Listigt värre

Vad heter du? Angelica Lindvall, inte Angela Lindvall, förstår att ni tycker att vi är förvillande lika men nej, jag är unik. 

Har du något smeknamn? Anki, Ankan, Angie, Bingobella. Det sista har jag kommit på helt själv.

Är du beroende av något? Ostbågar.

Vad tror folk om dig? Att jag är längre än jag är.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ord.

Vad säger du för att imponera på någon? Jag är uppväxt på vodka och tål hur mycket som helst.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Det blir hett marockanskt.."

Var bor du? I Borlänge, där har jag tänkt bo länge. Doh.

Trivs du där? Börjar trivas, kan ha något med min fantastiska umgängeskrets att göra.

Äger du några Converse? Självklart.

Sprit, cider, vin eller öl? Absolut.

Brukar du bli för full? Det  händer.

Vad har du för mobiloperatör? Halebop.

Är du allergisk mot något? Slemmiga typer.

Hur svarar du i mobilen? "Angelica".

Hur många timmar sömn fick du i natt? Sju.

Sov du ensam? Nej.

Brukar du komma i tid? Ja.

När mår du bra? När alla i min omgivning mår bra.

När mår du mindre bra? När Döden gör annat än spelar schack.

När blev du fotad senast? I lördags.

Hur känner du dig nu? Tjock och lycklig.

Vanligaste färg på dina kläder? Svart.

Vem saknar du? Simon, alltid Simon.

Hade du en bra kväll i går? Ja, den var mysig! God mat och många skratt med människor jag älskar.

Favoritdryck på morgonen? Färskpressad apelsinjuice.

Rakar du benen? När jag kommer ihåg.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Före midnatt.

Är du blyg? Nej. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, men inte en hållbar sådan.

Vad är det värsta du vet? Döden och orättvisor.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? En tusenlapp kanske.

Vad längtar du till? Sommaren.

Vad är det finaste du fått? Ett liv och en lillebror.

Hur gammal är du? 22 år i sommar.

Vad samlar du på? Minnen.

Vem ringer du när du är arg eller ledsen? Mamma.

Gillar du golf? Moderatbandy är inget för mig, men minigolf är kul!

Har du sovit i din egen säng i natt? Nej.

Är det okej att gråta? Ja, hur ska man annars kunna få rena ögon?

När grät du senast? I går.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa jorden runt och köpa lägenhet för det som blev över.

Bär du glasögon eller linser? Bara när jag vill se intelligent ut (glasögon alltså).

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, verkligen inte men det är bättre kvalitet.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? När jag vaknar.

Har du piercing eller tatuering? Hål i öronen och ett par tatueringar.

Vill du gifta dig? Ja, jag tror på kärnfamiljen. I tio år i alla fall.

Vill du ha barn? Ja, om några år.

Solar du ofta? Utomhus så fort solen kikar fram, i solarium ytterst sällan.

Är du bra på att laga mat? Det mättar i alla fall.

Är du flygrädd? Nej, jag har för tusan hoppat ut från ett flygplan så rädd är nog det sista jag är.

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.

Vilken är din favoritglass? Pecannötkola.

Tror du på ett liv efter döden? Nej, inget liv där Angelica är Angelica utan snarare energi i någon annan form.

Vad äter du helst när du ser på film? Ostbågar.

Har du någon fobi? Spindlar.

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Dygnet runt-människa.

Vilken ögonfärg har du? Grönbruna.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Vill jag lova.

Hur ofta tränar du? Regelbundet tre gånger om året.

Senaste låt du hörde? Hot and cold med Katy Perry.

Senaste film du såg? Don´t mess with the Zohan. Den var kass.


Kommentarer
Postat av: Mia

Det här kopierar jag.. svaren oxå.. =) Haha.. nä da.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback