Jag har ett eget harem!



Den här bilden bjuder jag på. Tur att huvudet inte syns för jag skulle aldrig kunna stå för den här bilden om sisådär två år. Jag bär alltså det senaste i modeväg, ett par svarta haremsbyxor från Lindex eller "bullfittsbyxor" som de kallas i folkmun. Att det ser ut som att man skitit på sig är också en fin beskrivning. Kanske de mest osmickrande byxorna som jag någonsin burit men passar perfekt för den som är ute efter en baby-look med bajsblöja och ankröv. Inget jag eftersöker egentligen men de är faktiskt väldigt bekväma och jag tror att de kommer passa perfekt i ett safarihett Afrika. Eller så blir jag uppäten av modelejon (mohahaha, vad får jag allt ifrån!?).

Kommentarer
Postat av: sabina

de byxorna var nästan söta på dig (tycker harembyxor är jätte fula)

Postat av: Anonym

Hejsan Gumman!

Ja, jag säger då det,vad får du allt ifrån. Skall sanningen fram så passade du riktigt bra i dina nya byxor;)Du är då världens goaste systerdotter<3<3<3.Alltid lika roligt när du kommer förbi och hälsar på.Kram Moster

2009-04-28 @ 22:34:53
Postat av: Angelica Lindvall

Sabina: Åh, tack, jag känner mig djupt hedrad över att ankröv klär mig. ;)



Anonyma moster: Haha, där ser du! :p Nja, inga byxor man går ut på stan med kanske men de är ju riktigt bekväma.. heh.

2009-04-28 @ 23:09:07
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback