I love my work!

Jag befinner mig på en redaktion i ödemarken (läs: Mockfjärd). Ska strax släcka ner och köra hemåt. Och nej, jag brukar vanligtvis inte sitta på redaktionen en sen måndagskväll men jag har precis varit på kommunfullmäktige och politiker har som vana att tala väldigt länge. Men på fredag kommer jag arbeta betydligt längre än så för jag har ett uppdrag som går ut på att ta med kamera och objektiv och övernatta utomhus i skogen. Hur det nu ska gå för en flicka som hatar småkryp, hoppar till av minsta ljud och gått vilse fler gånger än jag kan räkna på fingrarna, återstår att se. Men vad gör man inte för jobbet?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ANGELICA, DU ÄR TILLBAKA! WIIIII :)

2009-04-21 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback