Test för alla tjejer

En lista snodd från Rebecca! En utmaning för alla tjejer att svara på.
Vem sms:a dig senast? Filippa
Vem kysste dig senast? En killkompis
Vem kramade dig senast? Mamma
Vad har du för bh på dig just nu? En plommonlila push-up
Vad har du för trosor på dig just nu? Turkosa hothips från Sloggi
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "Nästa buss går inte förrän vid tio över tolv", från Lina E.
Vad brukar folk få för intryck av dig? Att jag är envis, öppen och rolig att umgås med
Har du någon gång klätt dig horigt? Nej, men slampigt
Har folk kallat dig slampa/bitch/hora? Japp, jag blev kallad för hora redan i lågstadiet, trots att det var jag som betalade killarna för att kyssa mig
Har du kallat någon för slampa/bitch/hora? Ja, fast i positiv bemärkelse (bitch)
Har du slagit någon riktigt hårt? Ja
Använder du parfym? Ja
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Mina ögon och rumpa
Vilka slags killar faller du för? Trygga killar
Vad kollar du på först hos en kille? Skorna
Vad är klockan? 14:17
Vilken färg har din mobil? Svart
Vad ska du göra nu? Skriva en artikel
Har du svårt att släppa andra tätt inpå livet? Ja, jag må vara öppen som person men bara två personer har lyckats komma innanför mitt skal
Är du social? Ja
Känner du att du orkar en fråga till? Ja
Vad tänker du när du vaknar? Jag tänker inte, jag snoozar mobilen och sover vidare
Kan du gå utan smink? Självklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback