Skön start på veckan

Skönt med dubbelpass. Har precis ätit ett äpple som smakade himmelskt i jämförelse med förra veckans äckelmat. Soppor för hela högen. Men jag dricker fortfarande soppa till lunch för det är otroligt dumt att äta en rejäl portion mat när man har ett så stillasittande jobb som jag har. Därför funkar soppa utmärkt även om det smakar perkele. Och vet ni, jag väger 60 kilo. Jag har alltså gått ner fem kilo på en månad. Nu ska jag gå ner fem kilo till, sen är jag back in my favourite body.

Och precis som jag alltid sagt, vägen till en vältränad och lätt kropp är träning, kalorisnål mat och träning, träning och sa jag träning? Friskis har dessutom gratispass hela veckan så det finns inga ursäkter. Ut och rör på fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback