Helgen i ord

"Jag måste skita men jag kan inte bajsa i en mulltoa"
"Sa du att du måste skita men kan inte bajsa med långt hår?"
"Va fan Angelica, är du DÖÖÖÖV?"

"Mia.. har du fisit?"
"Nej".
"Jo, det har du för jag svalde den".

"Jag hade jämt body när jag var liten så jag tröttnade på det men nu är det kul att använda det igen"
"Vadå liten? När du var bebis eller?"
"Nej, när jag var elva år kanske.."
"Hade du body när du var elva?"
"Ja, jag sa ju att jag alltid varit före min tid".
"Blev du mobbad?"

"Angelica, du måste sjunga den där låten och göra den där dansen"
"Hooray, hooray it´s a holi-holiday..."
"Nej, så där med benet"
"Hooray, hooray, it´s a holi-holiday, hooray, hooray... va fan, filmar du?"


Om jag visste hur man kunde lägga upp videoklipp. Då skulle ni få höra min vackra sångröst klockan nio en söndag morgon. Jag måste återigen tacka Nina och Herman för en otroligt välorganiserad kräftskiva! Det var länge sedan jag hade så roligt! Det måste vi göra om snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback