Han och hon

Jag är sjukt kräsen men nu börjar jag bli desperat. Jag behöver en handy man vid min sida, åtminstone ett tag tills jag kommer på bättre tankar. Jag är en förhållande-tjej. Visst, singellivet är spännande och kul men ingenting slår ett roligt förhållande med en mysig kille. Jag är till och med så desperat att jag börjar tänka tillbaka på hur mysigt jag och **** hade det i Asien. Visserligen är det svårt att få det att bli tråkigt och oromantiskt på en sådan exotisk plats som Thailand men ändå. Det verkar som att jag förtränger det faktum hur mycket han irriterade mig när vi sedan umgicks på samma sätt fast i våra hemländer. Fast det är ju mig det är fel på. Jag menar, hur många normala tjejer skulle irritera sig på en filmstjärna-look-alike som står och sjunger när han lagar mat?

Jag behöver nog en riktig mansgris som trycker ner mitt självförtroende till botten, kanske en man med misshandlargener som gråter och ber om förlåtelse varje gång han slår mig. Hmm, kanske ska skicka några friarbrev till Kumla-anstalten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback