Tjejen som sade ja

Minns ni kuppen som jag och några tjejer från kräftskivan i Stockholm startade efter den sanna berättelsen om Danny Wallace som skrev boken "Mannen som sade ja?". Well, jag kan med glädje och en fnutta stolthet meddela att jag hållit min del av avtalet. Jag har sagt ja till uppmaningar och inbjudningar och känner mig nästan pånyttfödd. Det var så roligt att tacka ja till det mesta istället för mitt standardsvar "nej, jag får se om jag orkar". Jag ska faktiskt fortsätta svara ja, inte till allt, men betydligt oftare än jag gjort tidigare.

Lite av det jag sagt ja till:
♣ Svarat på 98 skräppostmejl och blivit medlem på diverse olika sidor
♣ Tackat ja till tre olika dejter med två olika grabbar
♣ Tackat ja till jobb i Avesta
♣ Tackat ja til jobb i Säter
♣ Tackat ja till jobb i Gagnef
♣ Skänkt pengar till Radiohjälpens insamling till Världens barn
♣ Köpt rosa bandet
♣ Skänkt pengar till min egen insamling till Barncancerfonden
♣ Tackat ja till att åka och hälsa på Nina och Johannes i Skottland
♣ Tackat ja till att kolla på en fotbollsmatch
♣ Tackat ja till vännerförfrågningar på Facebook (som jag nu har tagit bort, för det får man va?)


Min godnattsaga.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det vore kanske en bok att läsa :) Aldrig hört om förut!

Postat av: Angelica Lindvall

Marie: Ja, läs den! Faktiskt himla kul.

2008-10-11 @ 09:25:07
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback