Halloween

Förberedelserna inför Halloween 2008 är i full gång! Jag gillar kommersiella jippon och håller inte alls med om alla tråkbollar som klagar på att vi svenskar blir allt mer och mer amerikaniserade. Är det något fel att köpa roliga saker som dracula-tänder och klor när vi trots allt lever i en kapitalistisk värld? Dessutom, vem tackar nej till ännu en festhögtid? Inte jag i alla fall!

Frågan är vad jag ska klä ut mig till i år. Förra året var jag (och resten av gänget) pirater. Vi trodde vi var unika i vårt val av kostym och så kom vi till krogen där i princip alla var utklädda till pirater. Så det här året ska jag tänka ut något riktigt smart...

 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej! Fin blogg! Har du sett min?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback