En tatuering för syster och bror

Jag har två tatueringar kvar att göra innan jag är nöjd. Fast ehm, jag kommer nog alltid hitta något nytt motiv jag vill göra så till slut ser jag väl ut som en världskarta. Men jag och lillebror ska i alla fall göra en syskon-tatuering, samma motiv fast på valfri plats på kroppen. Fast det måste ju vara en tattoo som ser snygg ut både på en kille och en tjej. Någon som har idéer?

Jag vill också tatuera in en betydelsefull text ovanför soltribalen i nacken. Eller ett namn.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag ska göra min text i nacken, eller precis nedanför :)

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, jag ska nog ha den precis ovanför solen.. vid den där knölen/nackkotan.

2008-10-09 @ 10:09:08
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback