And you thought you knew it all

SNABBFAKTA
1. Vad heter du?
Angelica Lindvall
2. Vad skulle du vilja heta ifall du fick välja själv? Jocelyn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Fredrik (men jag föddes utan snopp så det sket sig)
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? Den bästa såklart, 1987!
6. Vart bor du? Borlänge
7. Bott utomlands? Tja, jag "bodde" ju i Thailand i två månader
8. Flyttat antal gånger? 2 ½ gånger
9. Vart skulle du vilja bo? I en hängmatta vid indiska oceanen
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Klokare

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
162 ½ centimeter
2. Hur mycket väger du? Det varierar beroende på tillgången av ostbågar
3. Hårfärg och frisyr? Blonderat, självlockigt
4. Ögonfärg? Gröna, bruna, blå, gula, svarta
5. Mest nöjd med? Mitt pigment och mitt ansikte
6. Minst nöjd med? Mina breda fötter
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? Ja, för att det är snyggt, inte för att jag behöver
9. Har du några piercingar/tatueringar? Ja, fyra hål i öronen, tre tatueringar
10. Hur ser din drömkille ut? Som en filmstjärna på svartvita foton



FAVORITER
1. Filmer? Alla slags maffiafilmer och krigsfilmer
2. Låtar? Rockklassiker från 50, 60, 70 och 80-talet
3. Årstider? Jag gillar alla årstider men sommaren är nästintill oslagbar
4. Mat/dryck? Allt utom potatisbullar och tequila
5. Djur? Delfiner
6. Färg? Lila
7. Parfym? Naomi Campbell
8. Tv-program? Desperate Housewives
9. Ämne i skolan? Svenska, engelska och psykologi
10. Sysselsättning? Resa, shoppa, träna, film, pussas

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En pälsväst eller skinnjacka (fejk såklart)
2. Vad använder du just nu för skor? Pumps med snörning
3. Favoritfärg på kläder? Grönt och brunt
4. Favoritmaterial på kläder? Cashmere
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En hot smoking cocktail dress
6. Favoritaffärer? Topshop, New Look, Zara, Vila
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hela lönen i princip
8. Favoritmärke? Vila
9. Vad har du för byxstorlek? 28
10. Vad har du för tröjstorlek? 36/38 (långa armar, haha)


Kommentarer
Postat av: Mia

har inget kul att skriva om idag så jag snor den här.. =)

Postat av: Angelica Lindvall

Mia: Gör så babe. :)

2008-10-09 @ 10:26:18
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har flyttat 21 ggr :)

2008-10-10 @ 23:02:24
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Det är galet! :P

2008-10-10 @ 23:07:57
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback