Wish list

En egenkomponerad önskelista men inspiration hämtad från Sabina.

Inredning- Hissgardiner (vita/creméfärgade) till sovrummet

Köksgeråd- Speciellt rivjärn (du vet vilket jag menar, Simon!) och glasskopa

Ätbart- Paradisask och massvis med knäck

Blommor: "Mormors kutta" till köksfönstret då en av dom redan blivit ihjälvattnade

Skönhet: Christina Aguileras body lotion och en bra mascara som inte klumpar

Teknik: Nya Ipod nano 8 gb

Väska: Chanel 2,55

Smycken: Guld, guld, guld, både örhängen, halsband, ringar och armband

Filmer: Ja, Desperate housewives säsong 4, Pantertanter och Fame-filmen i regi av Alan Parker

Böcker: Resehandbok i fickformat om Tanzania

Välgörenhet: Min insamling till barncancerfonden eller min insamling till barnhemmet i Tanzania (skicka mejl till [email protected] om du är intresserad av att skänka pengar, varje liten krona räknas!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :D

Jaa veerkligen en fin & spännande julklapp..om den behagar att komma ut tills dess ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Elin: Ja, de kan ju ta lite tid på sig.. :p

2008-11-29 @ 09:08:04
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har skänkt en slant till fattig man =)Hoppas ni får kul i kväll utan mig.. =/

2008-11-29 @ 19:09:16
URL: http://wigwam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback