Träna, träna, träna

Filippa lockade iväg mig på skivstångspass i dag. Just nu känns det inte alls så farligt i armarna men i morgon kommer jag väl inte ens orka att kamma igenom håret.

Jag har förresten som mål att träna varje dag innan julafton, förutom söndagarna för då har jag en tendens att vara bakfull av någon konstig anledning. Alla börjar ju träna som idioter efter nyår, oftast på grund av ett dimmigt nyårslöfte som sades efter 2,0 promille, men jag tänkte börja hårdträna redan nu så det slipper bli sådan jävla uppförsbacke i januari.

Jag hade nästan glömt hur kul det är att träna med vikter, i morgon kör jag stationspass!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Oj det var hurtigt! Säg till vilka pass du går på så kanske jag kan hänga med på några :)

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Men du har ju som mål att träna tio timmar i veckan, det är ännu hurtigare! :p Jag brukar träna klockan 19 eller 20 varje dag. I morgon ska jag gå på danspasset kl 18.. :)

2008-11-27 @ 17:56:39
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Filippa

Nej nej, inte 10! Skulle bara komma upp i tio den veckan, hade missat lite veckan innan :) Jag ska träna fyra timmar i veckan :)

2008-11-29 @ 18:03:29
URL: http://inspirations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback