Tradera is the shit

Jag har verkligen fastnat för Tradera. Det är så himla kul att ens gamla paltor som man annars tänkt kasta på tippen faktiskt går att sälja. Ja, nu säljer ju jag mest oanvända skor och märkeskläder så det är klart att det lockar folk att köpa. Just nu ligger ett par oanvända Replay-jeans uppe för 1 krona och jag har redan fått in tio olika bud, auktionen avslutas i kväll. Dessutom har jag sålt mina älskade Kitson-ballerinas som var alldeles för små. Men jag får hoppas att de kommer i goda fötter (haha, vilken dålig ordvits).

Förresten, jag heter angelica1987 på Tradera. Gå in och buda vetja!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hämtade ut skorna jag köpte av dig i dag. Herregud så snygga Psycho cowboy-skorna är! Nu ska jag bara lära mig att gå i dem utan att slå ihjäl mig :) Båda paren passade dessutom, helt otroligt!

Postat av: Angelica Lindvall

Anna: Hehe, vad roligt att du gillade dom! Kul att dom kommer till användning också. :)

2008-11-11 @ 23:08:13
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback