Tidig julklapp



Ja, man kan ju i alla fall inte klaga på att jag inte har barnasinnet kvar. Jag gick förbi spelhyllan på Ica och var helt enkelt tvungen att köpa Sims2 Ikea (för att vara patriotisk inbillade jag mig) men i själva verket är det ju himla kul att spela Sims. Ja, kanske inte att spela själva karaktärerna, det blir rätt trist i längden men att bygga! Jag har byggt flera drömkåkar må ni tro..! Just Ikea är ju ett himla bra samarbete, det är roligt att se att ens Lack-hyllor och Billy bokhylla finns med. För att inte tala om den runda papperslampan. Men jag lär nog tröttna rätt snart, fast som tur är finns det ju även ett Sims2 H&M fashion... för de som vill vara patriotiska alltså.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Coolt faktiskt.. Tror du det hela var Ingvars idé? ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Fredrik: Haha, nja, det var nog Sims styrelse som tjatade... men Ingvar är väl aldrig sen på att vilja tjäna en extra hacka.;-)

2008-11-20 @ 11:13:33
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback