Som på mellanstadiet

Nyss hade jag karlbesök. Det ni. Men det kan väl inte direkt räknas som karlbesök, han är ju mer min bästis. Vi har inte träffats på flera månader men ändå känns det som att vi sågs igår. Vi fyller i varandras meningar och det finns ingen som kan få mig att må så bra som just honom. Jag kan ha ångest över allt möjligt men så pratar jag med honom och han ger mig genast lösningar på alla mina problem. Han är allt vad jag söker hos en pojkvän. Typiskt att han redan varit min pojkvän. Bytt är bytt och kommer aldrig igen. Fast en bästa vän är fan ännu bättre att ha än en pojkvän och jag har haft turen att få ha honom som både och.


Kommentarer
Postat av: Hanna

nej nej nej, bytt är inte bytt! Det är aldrig försent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback