Världens bästa expojkvän

Thomas kom hit efter träningen. Jag lagade mat åt honom. Jag passar bättre som exflickvän än flickvän för jag lagade kanske mat åt honom högst tre gånger under de fyra åren vi var tillsammans. Och då satte jag igång brandlarmet varje gång. Fast i dag blev det faktiskt ätbart och uppskattat.

Han öppnade även sin födelsedagspresent som var paketerad med ett mycket barnsligt motiv med skallror och nappflaskor men innehållet var allt annat än barnvänligt. Han fick nio små flaskor Jägermeister. Sedan pratade vi en massa och ibland stör jag mig verkligen på att han känner mig bättre än någon annan fast det vore värre om han inte kände mig efter allt vi upplevt tillsammans, både bra och dåliga saker. Han är en så himla fin kille. Jag älskar honom fortfarande hur mycket som helst. På ett vänskapligt plan då förstås. Det kommer alltid finnas en plats för honom i mitt hjärta. Det har jag lovat både honom och mig själv. Han är världens bästa expojkvän.


Kommentarer
Postat av: Liza

Du är världens underbaraste! :)

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Nej, DU är världens underbaraste! :p Har du fått hem pärlan än? ;)

2008-05-28 @ 11:10:42
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback