Mammagris

Nu när jag flyttat hemifrån på riktigt har jag verkligen insett vilken mammagris jag är. Jag tror jag besöker mitt föräldrahem i snitt tre gånger i veckan. Jag är i ständigt behov av Texas blötpussar, lillebrors åsikter som skiljer sig vitt från mina, Niklas barnsliga förtjusning vad gäller motorcyklar, bilar, ja, allt som låter illa (detta inkluderar även hans leksaks-helikopter) och mammas goda mat och ibland även mycket goda råd. Jag är ju liksom vuxen nu (32,1 år enligt vuxentestet på Facebook) och måste ta hand om mig själv. Vilket jag hittills klarat rätt bra men utan min familj skulle jag nog fortfarande ligga kvar i barnvagnen, dreglandes med en skallra i käften.


Bild:
http://skaparhyllan.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback