Världens sämsta immunförsvar

Jag hatar att jag har världens sämsta immunförsvar. Så fort någon nyser fem meter ifrån mig så blir jag sjuk. I dag när jag skulle ringa och prata med polisen om något som ni får läsa om i tidningen i morgon så hörde han knappt vad jag sa. Jag fick verkligen anstränga rösten till det yttersta. Jag borde egentligen ligga hemma nerbäddad i min sköna dubbelsäng tillsammans med Texas och bara mysa, dricka honungste och kolla på Sex and the city. Men jag är den som är minst sjuk av alla sjuka och måste därför arbeta. I dag fick jag beröm av chefen för att jag gjort bra jobb de här två dagarna vilket måste vara en stor fet lögn för jag har inte orkat arbeta effektivt överhuvudtaget. Jag har mest suttit inomhus och gjort telefonintervjuer och poliskoll, bara varit ut på ett jobb som jag visserligen drog hem men efteråt var jag helt slut.

Jag ska bara jobba i morgon, sen måste jag få tid till att vara sjuk och ehm, kanske skaffa en snygg solbränna på samma gång eftersom det skulle bli varmt i slutet av veckan. Ja, det skulle vara bra om jag kunde bli frisk redan i morgon kväll eftersom det vankas tacokväll hemma hos moi.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, Sex and the city! Det är en av mina stora kärlekar! När jag bodde tillsammans med en tjej förut så kollade jag på alla avsnitt om och om igen, för hon hade boxen. Synd att hon var ett svin som snodde mina kläder så jag flyttade, skulle ha tagit med mig boxen =P

Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Jag har faktiskt inte börjat kolla igenom boxen, känns så dumt att göra det nu innan sommaren med tanke på vädret. Får göra det till hösten. :p Vilken jävla rumskompis hörru.

2008-05-27 @ 22:12:42
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback