Träningsjunkie

Jag borde vara helt slut men mitt sjuka träningsschema ger mig massvis med endorfiner och jag yrar omkring som en speedad tapir. Jag var nyss på ett Friskis-pass och förbrände lite fler kalorier, instruktören var skitbra!

Nu måste jag äta. Det bästa med att träna som en idiot är att man får äta mycket mat vilket passar matvraket Angelica riktigt bra. Jag äter för alla förlorade år då jag tampades med dumma ätstörningar. Roligast av allt är att jag uppskattar nyttig mat numera och har till och med lärt mig äta fisk. Ja, förutom gädda, det är fortfarande döäckligt.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Det är typ inga fiskar (eller normala människor) som äter gädda. De vet nämligen att gädddor äter allt, allt från fimpar till stenar. O jag menar hur gott är det för oss att äta fiskkött à la fimp? euw.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Nä, jag menar det. Men vissa idioter till fiskare har fått för sig att det är gott att grilla gädda. Men de har fel. För det är döäckligt.

2008-05-22 @ 09:42:30
Postat av: Alexzandra

Vet inte ens hur det smakar. Men bara tanken på va de stoppar i sig så vill ju inte testa :S

2008-05-22 @ 16:16:23
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Nej, eueeh, fy faen.

2008-05-22 @ 16:25:38
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback