That don´t impress me much

You´re very hard to impress.

Ja, det är jag. Okej, coola yrkestitlar är sexigt. Till en början. Att jobba övertid sju gånger i veckan är inte lika sexigt. Plötsligt förstår jag uttråkade hemmafruar som skaffar sig unga virila älskare.

Det är kul att bli bortskämd som tjej men en kille som snackar om sina pengar hela tiden går fetbort. Det finns nog ingenting som kan irritera mig mer än någon liten slyngel som lever på pappas pengar men ska få det att låta som att han jobbat hårt för att tjäna ihop sin lilla förmögenhet.

Och just det, mansgrisar klarar jag inte heller av, sådana som kollar på en med en "Lilla gumman"-blick och tror att man är fullkomligt impotent bara för att man inte har en slapp metmask mellan benen.

Killar är ju faktiskt jävligt blåsta, det har vi tjejer alltid vetat men ingen har velat säga det rakt ut eftersom det skulle förstöra killarnas självförtroende. Men jag bryr mig inte och vågar säga. Särskilt finkänslig har jag aldrig varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback