Nollkoll

Fy faen vilken träningsvärk jag har. Men när man har så här ont är det lika bra att fortsätta, det blir bara värre om man skulle vila en dag.

Gissa vilken dundermiss jag (och min chef!!) har gjort? I går var det onsdag och det är dagen då jag alltid jobbar men mitt kontrakt tog slut i förra veckan och det skickades inget nytt och sedan har det varit snack om att reportern jag vikarierar för ska upp på heltid så då trodde jag att well, okej, då jobbar jag inte på onsdag då. Men det gjorde jag. Nu får jag istället hoppa in i morgon och jobba. Haha, det här är tidningen i ett nötskal. Vi jobbar med information och ändå har många av oss nollkoll.


Kommentarer
Postat av: Pär

Så det var därför som daglistan inte var uppdaterad ens när jag stämplade ut för dagen... ;)

Men, men, det blev ju ingen katastrof, men det var nog tur att det fanns material kvar i mappen att fylla dagens tidning med.

Postat av: Angelica Lindvall

Pär: Haha, ja, alltså helt sjukt. Jag hade inget kontrakt och jag frågade P för en månad sen om jag skulle jobba hela maj ut, onsdagar alltså, och han kunde inte ge mig ett riktigt svar och sedan var det snack om att C skulle upp på heltid så jag tränade hela dan i går istället för att jobba, haha. Men jag ska jobba i morgon! :P

2008-05-22 @ 20:09:19
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback