Ljuvliga helg!

I dag har det varit den varmaste dagen på året hittills. Förutom en och en halv timme i tatueringsstudion har jag fördrivit dagen på Esplanad med Dafne och Mia och kikat på förbipasserande människor. Jag kan nog sitta flera dagar och bara kolla på folk och fantisera om hur deras vardag ser ut, vad de har för problem och hur deras framtidsplaner ser ut. Jag är en sådan där person som går sakta förbi folks hus och smygtittar in för att kolla vilken inredning de har och på så sätt avgöra vad för slags människor de är. Ja, jag är sjuk.

Helgen har blivit lovad lika fint väder så i morgon ska jag först till gymmet, sedan handla lite gott till lördagens tjejfest hemma hos mig (alla kvinnliga bloggläsare är givetvis välkomna!) och därefter ska jag nog hem till mamma och sola i hennes badenbaden-stol och visa upp mina fina tatueringar. Sedan blir det grillning till kvällen! Yes!



Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det är väl inge bra för nya tatueringar att sola eller har jag helt fel? =)

Postat av: Angelica Lindvall

Rebecca: Jag solar den andra sidan av kroppen. Men jag får sola tatueringen om två veckor med HÖG solskyddsfaktor. ;)

2008-05-09 @ 11:57:50
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Hanna

Angelica! Hade jag ahft pengar had ejag kommit, direkt! ;)

2008-05-09 @ 15:20:15
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Åh, ja, det hade varit superkul!!!

2008-05-09 @ 22:18:50
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback