Happy B-day!

Det här är första gången jag åker riktigt långt för att fira någons födelsedag men jag gör allt för min sommarflicka och jag har ju faktiskt aldrig varit i London i maj.

När? Lördag 17 maj
Var? Hyde Park, London, United Kingdom
Tema? Hippie
Födelsedagsbarn? Nina Falk, 22 år


I morgon ska det tydligen regna i London. Inte mig emot, jag kommer inte förrän sent på kvällen och jag ska sitta i en varm, skön buss ända fram till Liverpool street station där jag blir upphämtad. Fast det suger lite att det kommer regna på fredagen också för jag hade gärna velat strosa runt på Portobello market med solen skinandes i ansiktet. Fast på lördag blir det sol enligt
BBC´s väderprognos.

"Saturday´s predominant weather is forecast to be sunny".


Kommentarer
Postat av: Anonym

Till London alltså? Ska du se SATC-filmen då (går den i England nu?)?

Postat av: nina

ja, vilken ara for mig att fa storframmande i london pa min fodelsedag. det ar bara for mig att tacka, nicka, niga, buga och aterigen saga tack.

2008-05-14 @ 19:22:40
Postat av: Angelica Lindvall

Anonym: Alltså, jag trodde att världspremiären var sista maj men tydligen går den i London.. lite knepigt. Men OM den går så ska jag åka. :P

2008-05-14 @ 20:35:04
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Allt för dig min sköna. Det ska bli så himla kul! :D

2008-05-14 @ 20:35:36
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: nina

tyvarr har inte sex and the city filmen premiar foren den 28e maj!

2008-05-15 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback