Diskussioner efter några glas vaniljvodka

I går var jag och hela familjen på 50-årsfest i Bäsna. Det var roligt som fan. Särskilt de olika diskussionerna som kom upp efter några glas vaniljvodka.

"Har inte xxx också en cab?"
"Nää, han har väl en bil?"

"Kommer du ihåg när vi var på Åland? Det var sju år sen för dig och sex år sen för mig..."

"Jag känner mig som en Simpson-figur".

"Theo, sluta jucka på mitt ben!"
"Du uppmuntrar ju honom!"

"Varför kallas du för Anders Eklund?"

"Du får passa din dotter, den där killen är lite konstig... han läser böcker och sånt".




Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA! Men fy fan vad kul det var..

Postat av: Angelica Lindvall

Johanna: Ja, jag pratade med din far efteråt och det verkar som att alla hade urtrevligt. En mycket lyckad fest. :D

2008-06-03 @ 08:52:21
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Taraldidun

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-09-08 @ 12:00:48
URL: http://taraldidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback