Cupcake and me

När jag först flyttade in i min tvåa och såg mitt enorma kök tänkte jag att det är perfekt för stora bullbak. Jag har kanske bakat kladdkaka två gånger och cheesecake en gång. Inga bullbak så långt ögat når. Men det ska det bli ändring på! På söndag ska jag lura min cupcake att baka flera ugnsplåtar med kanelbullar tillsammans med mig. Och sedan ska vi bakisfrossa och kolla på Dagboken och gråta en skvätt. Men ja, självklart ska vi träna före annars får man ju inte äta hur många bullar man vill. Mmm, nybakta kanelbullar och mjölk är bästa bakis-käket.


Kommentarer
Postat av: Mia

Men sötnöt. Klart jag vill hjälpa. Men eftersom jag sattsar på att bli.. ska vi säga "lite rund under fötterna" på lördag så kan jag inte lova att jag är i storbaksform på söndag.. Alltså.. inte stor bak (den kommer jag aldrig i från) utan.. ja bullbak.. asg

Postat av: Angelica Lindvall

Mia: Haha, ja, alltså, vi kanske ska ta bullbaket på lördag så vi bara kan äta bullar hela söndagen och inte anstränga oss i onödan? :P

2008-05-22 @ 21:39:33
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback