Tji fick han!

I går kväll kom Thomas förbi hem till mig för att spana in min lägenhet och han blev riktigt imponerad av det han såg. Vi blev tillsammans under den tiden då det var mer regel än undantag att man hade popstjärnor uppsatta på väggen, planscher med politiska budskap och gärna någon halvnaken karl eller sexig donna. Fast mycket har ändrats sedan vi var 15 år. Thomas trodde fortfarande att jag skulle ha massvis med krimskrams överallt, prydnadssaker här och där men tji fick han! Minimalistiskt ska det vara, det blir ju så jobbigt att städa annars.

Jag älskar att allt är så naturligt mellan oss. I början efter vi gjort slut så var jag alltid nervös för att träffa honom och det kändes jättekonstigt att umgås. Men nu funkar vi suveränt ihop. Han snokade omkring i lägenheten och åkte och handlade mat medan jag duschade och sedan tittade vi på The Heartbreak Kid och skrattade ikapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback