Den 25:e smäller det!

I dag fick jag lön! Äntligen. Synd bara att hela lönen kommer gå till räkningar, en kvaddad bil och till möbler som jag redan köpt för sparade pengar. Det kostar att ligga på topp. Men Paris och London blir det ändå, en flygresa tur och retur för en ynka hundralapp drabbar ju ingen fattig. Däremot verkar en solsemester till Kroatien jävligt långt borta. Jag får hålla mig tåls och vänta tills jag och mamma åker till Egypten i höst. Och ja, i sommar ska jag börja spara till nästa Asien-tripp. Eller kanske Afrika. Den som lever får se. Ett malariaddrabbat område blir det i alla fall så att jag får anledning att äta de vidriga malariatabletterna som kostade mig en mindre förmögenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback