Bonjour mademoiselle!

Om två veckor landar jag i Paris. En spontan resa som bara fanns ett klick bort och vips, så var bokningen klar och jag 400 spänn fattigare. Ja, det var tamejtusan billigare att flyga till Paris än till London. Då är det inkluderat skatter. Men något jag inte tänkte så där supermycket på var att jag måste ta mig till Skavsta flygplats också. Och ehh, det går inga tåg från Borlänge så tidigt på morgonen. Det verkar som att jag och min gula anka får ta en roadtrip ihop. Och med bensin och parkering på flygplatsen blir det dubbelt så dyrt som själva flygresan. Ja, Sverige är ett för jävla trevligt land att leva i, särskilt om man råkar ha tre mille till övers i bakfickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback