Utmaning från Carro

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag skrev skräckromaner på mattelektionerna och läste upp dem för alla i klassen på roliga timmen.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan i dag?

- Jobba
- Äta mat
- Köra bil
- Gå på bio
- Äta popcorn

3. Godis jag gillar:

Sött, salt, surt, gelé, choklad.

4. Vad skulle du göra om du blev miljardär?

Investera i lägenheter i New York, L.A, London och Paris, köpa en Porsche 911 cab, bygga en Fiskarheden-villa vid Dalälven, skaffa en personlig tränare, ta med mig min familj på en jorden runt-resa, skänka mycket pengar till cancerfonden och Unicef och ha en rejäl fest för alla mina vänner. Sedan skulle jag vara pank.

5. Städer som jag bott i?

Borlänge (de andra platserna är bara byhålor).

Jag utmanar:
Mia, Johanna och Elin.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Utmaningen slutförd! =D

Postat av: Angelica Lindvall

Johanna: Good for you! Nu ska jag kolla. :D

2008-06-19 @ 10:24:00
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Markushege

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-09 @ 13:06:10
URL: http://markushege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback