Bad boys

Många tjejer dras till bad boys. Jag antar att det är spänningen i att leva i ett förhållande där man inte vet om det är pojkvännen eller polisen som knackar på ens dörr som får dem att falla som furor. Vad jag inte förstår är att dessa tjejer stannar kvar när den vi gifter oss med måste vara teddybjörnen vi kramade sönder redan som småflickor. En bad boy går inte att tämja med tårar och oskyldiga blåa ögon. Ett fängelsestraff möjligtvis och inte ens det är säkert.

Jag tänker i alla fall gifta mig med en tönt som får mig att skratta så mycket att jag kiknar.



Backstreet boys- If you want it to be good girl (get yourself a bad boy)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det går ju inte att undgå att det är aningen sexigt med män/killar som levt ett litet hårt liv men som har skärpt sig på senare dagar. Ingenting som jag vill tycka men så är det. Jag kommer nog aldrig att falla för den där snälla tönten. =)

Postat av: Angelica Lindvall

Rebecca: Hehe, ja, men det är patetiskt när tjejen tror att hon kan omvända honom. :p

2008-06-10 @ 10:48:00
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Sara

Den låten är en favorit haha. & en tönt med humor ala Seth Cohen skulle inte sitta helt fel.

2008-06-10 @ 13:25:21
URL: http://www.luxuriouspearl.blogspot.com
Postat av: Angelica Lindvall

Sara: Jag älskar den låten, dansade jämt till den som liten. :P Ja, en Seth Cohen borde alla ha. :D

2008-06-10 @ 14:09:46
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback