Om gårdagens spelningar

Kent var magiska i går. Och jag gillar inte ens de gnälliga gubbarna från Eskilstuna. Men det är alltid magiskt när ett band kan få 10.000 människor att stämma upp i kör och klappa händerna i takt med musiken. Bäst var "Kärleken väntar".

Millencolin var grymma som vanligt. Åh, jag kommer alltid ha en förkärlek för skatepunk. Nästa år kan väl Peace&Love dra hit NOFX, Offspring och Green day? Bara en liten request så där.

     

Takida var bättre live den här gången än tidigare. Men en sådan rockröst passar inte på sångaren i gruppen. Han ser för mjäkig ut. Det ska vara hårda rockkillar. Fast å andra sidan, ett mellansnack på norrländska är inte hårt någonstans.

I kväll röjer jag till W.A.S.P, Rootvälta, Teddybears STHLM, Sugarplum Fairy för att sedan se Håkan Hellström avsluta festivalen.

Kommentarer
Postat av: floria

Fast Takida kommer från ånge, och det är lite coolt. Jag menar, hur stor är chansen att någon som helst talang frodas på ett så litet ställe?

Postat av: Angelica Lindvall

Floria: Haha, klockren kommentar! Men du har rätt, de är duktiga.

2008-07-01 @ 08:12:22
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback