Har du sett mina bilnycklar?

Jag tycker förfärligt synd om de fulla dräggen som satt i rondellen vid Dagnyhusen med skylten: "Har du sett mina bilnycklar?". Fy fan vad hemskt att sitta i ett nerspytt och nerpissat Borlänge utan att kunna fly skiten. Själv sticker jag till Bäsna så fort alkoholen gått ur kroppen. Glöm att jag tänker spendera en nykter dag i en stad som stinker värre än alla sopstationer i världen. Men det var en rolig festival helt klart. Fast Peace&Love, bättre kan ni. Nästa år vill jag se Red hot chili peppers, NOFX, Green Day, Radiohead, Offspring, Billy Idol, The Knife eller Jack Johnson. Eller helst alla om det går för sig.


The Knife (live in Gothenburg, Sweden)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förhoppningsvis var det deras nycklar som jag och Rikard lämnade till polisen då =)

Postat av: Angelica Lindvall

Johanna: Kan ju alltid hoppas att rötäggen fattade att de borde gå och kolla hos polisen då. :P

2008-07-01 @ 17:30:03
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback