The dark knight

Lillebror bad mig förvarna innan jag skulle komma till Bäsna i går. Han hade nämligen en överraskning i beredskap. På verandan hade han dukat fram två stora tallrikar med banana split. Ibland är min lillebror så söt att man inte kan göra annat än älska honom. Sedan finns det dagar då han inte alls är lika söt men det är skönt att vi båda har vuxit upp och slutat bråka. Nu retas vi bara med varandra.

Efter den enormt stora glassportionen tittade vi på I samlarens spår och Batman begins. På fredag är det Sverigepremiär för andra Batman-filmen The dark knight. Jag ska nog se den enbart för att få en sista bild av Heath Ledger. Min favorit-aussie numero uno.


Kommentarer
Postat av: Moster Anneli

Hejsan Gumman!

Kul att Simon överraskade dig när du kom hem till "barndomshemmet".I samlarens spår är kanon. Jag tittade på filmen Dagboken som jag fick låna av dig,tårarna rann en hel del.Kram Moster

2008-07-21 @ 18:56:59
Postat av: Ida

Naaw! How sweet! :)

Postat av: Angelica Lindvall

Moster Anneli: Ja, den är jättebra. :)

2008-07-22 @ 09:31:41
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Ida: Han gör ofta såna där små överraskningar. Rätt söt emellanåt. :p

2008-07-22 @ 09:32:27
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback