Sömntuta

Jag planerar att gå och lägga mig snart. Jag måste uppenbarligen sova mer än sex timmar per natt för att undvika pinsamma incidenter vid morgonmötet på tidningen. Att somna när någon pratar med en är ett tydligt tecken på att man antingen är förbannat ointresserad av vad personen har att säga eller är jävligt trött.

I morgon ska jag hämta min nya leksak. Jag väntar bara på betalning för andra bilen och sedan ska jag ut och köra min nya. Inte ens fyllda 21 och jag har redan haft tre olika bilar. Det är ganska imponerande för någon som är totalt ointresserad av allt som har med fordon att göra.

Godnatt gott folk. Zzzzz.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppa att du har funnit din kärlek nu! Men komihåg att man måste vårda den då håller kärleken längre.

2008-07-03 @ 08:57:57
Postat av: Angelica Lindvall

Mamma: Ja, jag ska vårda den ömt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback