I stole it from Mrs. K

En lista som cirkulerar runt på olika bloggar just nu.


1) Vad åt du till frukost?
Naturell yoghurt-smoothie med vindruvor
2) Lä
gg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Exets föräldrar
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart
5) När var du arg senast?
Tidig söndag morgon, vid 03-tiden
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
När jag och Eve byggde ladugårdar av kottar och tandpetare (vi ville leka som barnen på 50-talet)
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Mattelektionerna och oä
8) Yoga eller löpning?
Har aldrig testat yoga men det verkar skönt
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti bolognese med parmesan slår det mesta
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Den jag skriver
11) Favoritkaraktär i deckare?
Läser aldrig deckare
12) Teveprogram du aldrig missar?
Desperate housewives
13) Vem är du avundsjuk på?
Mig själv för fyra år sedan
14) Din bästa revansch?
Att trots sjukt höga ambitioner har jag lyckats med allt jag velat göra
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Eva och ett gammalt äckel på ett visst sommarland
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Haggis. För att det är gjort på lever, inälvor, havregryn, lök och olika kryddor.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
David Beckham (fast vi skulle nog inte prata så mycket, bara ligga)
18) Kaffe eller te?
Mammas kaffe
19) Skostorlek?
36, 37
20) Hur ofta är du på IKEA?
Kanske en gång om året högst
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Jimmy Choo-skor, Christian Louboutin-skor, Prada-skor och tja, ett hus vid Dalälven plus en svart Porsche 911 carrera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback