Gubbjävlar

Nyss fick min chef ett lustigt samtal (som pågår än) och gav sedan telefonen till mig så att jag skulle styra upp det hela med en till höres mycket otrevlig gubbjävel. Efter en minut in i samtalet bad han att få tala med någon "kunnig" istället. Så då gav jag telefonen till andra sommarvikarien C. Hon stod ut med att lyssna  i tio minuter och avbröts sedan abrupt av gubben som förstod att C var sommarvikarie och ville då bli kopplad till högsta chefen eftersom han vägrade tala med någon "inkompetent" sommarvikarie. Så nu får min stackars chef ta hand om samtalet igen och på ett vänligt men bestämt sätt avsluta det hela.

Alltså, jag måste påpeka att de flesta som ringer in till tidningen är hur trevliga som helst men så ibland kommer det rötägg fram med alldeles för mycket fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback