Gamfest

Jag och Mia började dagen med scones och te. Därefter grät vi lite till Dagboken för att sedan ta en tur till banken och dona lite. Därefter blev det shopping. Jag fick med mig hem mitt livs första långklänning, jättefin och somrig men jag måste ha minst sju centimeters klackar, annars snubblar jag på tyget. Jag hittade också fina sockor med spets att ha i pumps (så 50-talschickt!) och en hallonröd body på Gina Tricot för 49 pix.



Nu ska jag ha gamfest med Filippa och gänget hemma hos mig. Kanske har man lyckan att hitta något plagg i de andras högar som man kan svira omkring i på krogen. Hade nämligen tänkt dra till Falun och festa lite i kväll. Måste ju förbereda inför den stora utgången i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback