En utmaning i repris

Den här utmaningen har jag gjort förut men jag tackar ju sällan nej så nu kör vi! Nemi är det som skickat utmaningen.


Regler:

Posta reglerna först. Svara på alla frågor. Skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare. När du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:

1. Jobba

2. Tvätta

3. Äta

4. Sova

5. Kolla på film

Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag skrev skräckromaner som fick min lärare att ringa hem till mamma och kolla om allt stod rätt till med mig. En 11-åring som envisas med att skriva om mord, våldtäkter och droger har helt enkelt sett för många skräckfilmer.

Ställen du bott på?

Mammas mage i nio månader, BB i Falun i sisådär två dagar, Bäsna i 19 år, Molkom i ett år och Borlänge i snart fem månader.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?

1. Investera i lägenheter i Paris, London, Stockholm, New York och L.A.

2. Resa jorden runt under ett års tid tillsammans med familjen.

3. Bygga mitt drömhus intill Dalälven (och en magnifik walk-in-closet likt den som Mr Big gav till Carrie).

4. Köpa en svart Porsche 911.

5. Skänka pengar till Unicef och cancerforskningen.

Jag utmanar Emma, Liza, Filippa, Pär, Ida och Mia.

Kommentarer
Postat av: Emma

Wohoo, nu kör vi! Listan över vart jag bott kommer bli lång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback