Effektiv

Jag och mamma har verkligen gjort nytta i dag. Vi har bakat över 200 kanelbullar till mitt kalas nästa vecka (och jaa, mina släktingar är ena riktiga bullmonster, bara gammelmorfar äter minst åtta själv). Vi har också klippt hela gräsmattan på gården (över 4000 kvadratmeter). Puh! Men det var skönt att svettas lite.



För övrigt börjar min arbetsvecka i morgon. Först två dagar i Falun och sedan tre dagar i Gagnef. Skönt att jobba helg om man ser till den extra inkomsten. Och jag behöver alla pengar jag kan få. Kursen i webbjournalistik på Poppius är inte direkt gratis men säkert väl investerade pengar. Det är ju journalistik jag vill syssla med, i alla former.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det har varit underbara dagar med dig min lilla gullunge. Det känndes tomt igår kväll när du inte kom och kröp ner i Niklas säng. Jag hoppas att vi snart igen får lite mor och dotter dagar. KRAM MAMMA

2008-07-10 @ 17:15:53
Postat av: Angelica Lindvall

Mamma: Det tycker jag med!! Bad i tunnan, Ramlösa i vinglas, ost och kex, bullbakning.. Nästa vecka kör vi fler sådana här dagar! :)

Postat av: Abdulelizabeth

nice site keep it up ok

2008-08-25 @ 08:30:56
URL: http://abdulelizabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback