Du är värdefull

Jag tycker det är roligt att folk ibland tar mig på väldigt stort allvar. Om jag skriver att jag är dösnygg då tänker plötsligt alla "Snacka om överdrivet bra självförtroende" men det handlar inte om att ha ett bra självförtroende eller inte. Jag menar, herregud, tror du inte jag vaknar upp ibland och tänker "Helvete vilken ful människa, var finns närmaste plastikklinik?" men jag har satt ett värde på mig själv, ett ganska så högt värde. Och därför skulle jag aldrig lägga mig under kniven eller på andra sätt riskera mitt liv.

När man sätter ett värde på sig själv utstrålar man självförtroende och som ni säkert redan vet kommer självkänsla inifrån.

Kommentarer
Postat av: sara

Håller me dig om detta!! Det är det som gör att vissa msk blir så otroligt vackra!! och personliga

Postat av: Angelica Lindvall

Sara: Absolut! Så är det verkligen! En självsäker människa blir 100 gånger snyggare. :)

2008-07-07 @ 16:30:16
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback