Ah, how I love thee!

En sak är säker. Det är bättre att städa efter ett kalas än före. I alla fall om man tränger in mer än 20 personer i en tvåa på 60 kvadrat.

Mina lortdasar till gäster gav mig i alla fall underbara presenter. En mixer med roliga tillbehör, en dalahäst på en kudde (är ju dalkulla och då ska det synas), pengar, en fin trädocka som min 11-åriga kusin gjort alldeles själv, en teckning av lillkusinen på snart fyra år, en vattenflaska med mitt namn på, en otroligt vacker ljusstake, grodljus, bäddset och lotter som jag alldeles strax ska skrapa och kolla om jag blivit miljonär. (Update, jag vann 50 spänn och hämtade ut en ny lott som jag ska skrapa nu).

 



TUSEN, TUSEN TACK!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Haha.

De va väl inge märkvärdigt med den där dockan :D

Postat av: Angelica Lindvall

Nathalie: Var den ju visst!! Du är så duktig! TACK!

2008-07-21 @ 10:11:18
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback