Scary lady

Efter snart två månader på resande fot har jag förändrats en hel del, både mentalt men framförallt kroppsligt. Vikten har pendlat på grund av för god mat blandat med sjukdom, håret är väldigt ljust och huden är brun med rosa ärr. Ja, det ser fan inte klokt ut. Vart jag än går så är det alltid någon som kommenterar mina ärr. Men jag intalar mig att det är sexigt med ärr fast det kanske inte är så sexigt att berätta att ärren kommer från sönderkliade myggbett och inte från hajbett eller något annat lika coolt.

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan Gumman!
Du vet väll att allt klär en skönhet.Hoppas du mår bra.Kram från moster

2008-01-03 @ 18:36:23
Postat av: Sönnta

Kan man inte få se en bild på den sexiga kroppen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback