Efter regn kommer sol

Det som inte fick hända har hänt. I går mitt under det mest häftiga nyårsfirandet jag varit med om blev jag och Johanna bestulna. En gubbe i 40-årsåldern tog ett skamgrepp mellan mina ben samtidigt som en annan sprayade party-spray i mina ögon så att jag inte kunde se ett smack. Sekunden efter var min kamera med över 500 semesterbilder från Thailand, Singapore och Malaysia borta. Alla mina minnen. Okej, kameran gör väl inte så mycket eftersom jag ända tänkt köpa en ny men alla bilder..! En månads bilder är borta för alltid. Fast jag är inte så upprörd som jag skulle kunna bli även fast jag såklart är jävligt förbannad. Det kunde varit värre. Vi kunde blivit våldtagna, mördade eller bestulna på allt vi äger och har. Nu blev vi "bara" av med halva resans semesterbilder och en tom plånbok.

Gott nytt år..?


Kommentarer
Postat av: Fru K

Söta rara vännen! Det låter fruktansvärt! Men som du säger, det var "bara" kameran och bilderna. Tur att du har alla era underbara stunder under resan lagrade i din interna hårddisk!

Gott nytt år till dig och Johanna i alla fall!

Stor kram!

Postat av: Carro

Nä fy fan... Usch :/ Men tur att du och din vän är välbehållna. Vilka jävla människor det finns :/ Gott nytt år ändå Angelica, Kramar!

2008-01-01 @ 11:58:30
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: moster

Tjenare Gumman!
Som sagt efter regn kommer sol. Tur att både du och Johanna är välbehållna ändå.Tänk att man inte kan skilja på vad som är mitt och ditt, förbaskade "gubbe"!!!.Hoppas eran fortsatta resa blir lugn och skön.Nyårs-afton firade vi med Mamma,Niklas och Texas(Bebben). Bebben tycker inte om smällare,jag tycker verkligen synd om honom. Vi hadde jätte kul, vi spelade Idolspelet, Nalle och Niklas blev kallade Grottbjörnar av idoljuryn,haha!!! Gott Nytt År Angelica Kramar från moster

2008-01-01 @ 15:08:40
Postat av: Maria

Jävla gubbar, jag som längtar efter att se alla kort =( Men tur att ni mår bra fysiskt! Ses snart brudar!!!! Kramar

2008-01-01 @ 19:09:09
URL: http://bellabooo.blogg.se
Postat av: Liza

Jävla idioter det finns.. Stackars er =( Så många bilder.. Men tur att ni mår bra i alla fall!

2008-01-01 @ 19:21:50
URL: http://lizalicious.blogg.se
Postat av: Filippa

Usch vilken idiot!! Tur att ni mår bra iafall!! Pussar och kramar

2008-01-01 @ 20:00:20
URL: http://filippakans.blogg.se
Postat av: Simon

Synd att inte Jackie Chan var i närheten så han kunde göra sina karate konster på gubbarna x) Gott nytt år!

2008-01-01 @ 21:23:31
Postat av: Simon

Synd att inte Jackie Chan var i närheten så han kunde göra sina karate konster på gubbarna x) Gott nytt år!

2008-01-01 @ 21:23:40
Postat av: Ida

Usch vad hemskt! Men du har helt rätt. Det kunde varit värre! Ha en fortsatt trevlig resa nu!

2008-01-02 @ 18:06:51
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback